Bericht dat ik van Jacko Meijaard heb ontvangen

Deze man heeft me in het verleden heel veel nuttige  adviezen gegeven.

Daarom vindt ik het gepast dat andere mensen dit bericht ook eens in een andere taal kunnen lezen en meteen ook zijn hele website.

Bedankt Jacko voor de tips en adviezen die me mede hebben geholpen om dit vertaalprogramma op te stellen

Theo

grote update Theo! Selectievakje met vinkje

Hey Theo!
De afgelopen maanden ben ik HARD bezig geweest om de Affiliate Marketing Revolutie compleet te vernieuwen!
Dat betekent dat ik meer dan 40 nieuwe video’s heb opgenomen waarin ik je STAP-VOOR-STAP laat zien hoe je (veel) geld kunt verdienen met affiliate marketing.
In het Leden-gedeelte vind je straks 7 modules, waarin in elke module een manier om geld te verdienen met affiliate marketing getoond word.
Ik heb de modules zo opgebouwd dat je alle modules los kunt bekijken en toepassen, maar als je straks alle modules gaat toepassen, is het een kwestie van INKOMSTEN VERMENIGVULDIGEN.
Anyway, ook de prijs is omlaag gegaan van 67,- euro naar slechts 47,-.
(dat is slechts twee affiliate verkopen en je haalt het er al uit)
Hopelijk besef je dat nu het uitgelezen moment is om aan de slag te gaan met de Affiliate Marketing Revolutie.
De AMR staat inmiddels bijna een jaar online, is er nog STEEDS en is alleen maar beter geworden.
Dat zegt denk ik wel wat over de training.
Vaak zie je dat trainingen worden uitgebracht en na een maand alweer offline zijn gehaald. Dat is hier dus niet het geval.
De Affiliate Marketing Revolutie is hier om te blijven en gaat jou exact laten zien hoe je een maandelijks stabiel inkomen gaat realiseren, wat elke maand ALLEEN MAAR HOGER gaat worden.
Je gaat straks namelijk leren hoe je ‘assets’ kunt opbouwen, die sowieso zorgen voor een maandelijks voorspelbaar inkomen, maar die elke maand alleen maar groeien.
Check het hier:
Onderneem wel snel actie, want ik weet niet hoelang ik de prijs ZO LAAG hou.
Be great,
Jacko Meijaard
Geef een reactie;Ik zou het ten zeerste waarderen indien U hier beneden een reactie zou willen geven "Thanks"

