Voorbeeld van hoe ik op een bestaande site mijn #Translator-Tool heb toegepast

Voorbeeld van hoe ik op een bestaande site mijn #Translator-Tool heb toegepast

De mensen van bijgaande site hadden een prachtige site, MAAR enkel Nederlandstalig.

Ik heb gewoon in de sitebar al Hun pagina’s overgebracht, maar centraal heb ik mijn vertaalprogramma / #Translator-Tool aangebracht.

Dit maakt dat eender welke bezoeker eerst zijn eigen taal kan kiezen, dan ziet Hij / Zij meteen de naam van deze pagina in Zijn / Haar taal, kan vandaar meteen naar de originele site en ziet alles in Haar / Zijn Taal.

Als toemaatje heb ik rechts van de site hun welkomstvideo aangebracht en daar ik de laatste tijd ondervonden heb dat er slechts weinig mensen weten dat You Tube video’s ook kunnen ondertiteld worden; heb ik meteen een video bijgevoegd met de uitleg hoe men deze video’s in slechts enkele stappen in Zijn / Haar taal kan ondertitelen

Bekijk deze site eens en weet meteen dat dit met elke bestaande site kan

voor onmiddellijke toegang >>>>>klik HIER<<<<<

 

https://breezejongerenafdeling.wordpress.com/

Geef een reactie;Ik zou het ten zeerste waarderen indien U hier beneden een reactie zou willen geven "Thanks"

